Kontakt

PRORSUS KOMUNIKACIJE

Cvjetna 12, 10 298 Poljanica Bistranska, M: 00 385 98 720 221

Kako napraviti event za predstavljanje biznisa

Kako napraviti event za predstavljanje biznisa

 Događaji ili eventi, kako se nazivaju u stručnom žargonu, iznimno su vrijedan komunikacijski alat. Njime se na jedinstven i neposredan način poruke prenose željenoj publici. Kako prenijeti onu o pokretanju posla, pročitajte u našem tekstu za portal Women in Adria.

Continue reading →

Zadovoljan potrošač jači od slavnih faca

Zadovoljan potrošač jači od slavnih faca

Zadovoljan potrošač jači od slavnih faca Potrošač je kralj. To važno načelo slobodnog tržišta novu je važnu ulogu dobilo i u marketingu te odnosima s javnošću. Sve veću moć imaju advokati brenda, a sve manju slavna zaštitna lica. Tko su advokati brenda, pročitajte u našem…

Continue reading →

Marketing i PR – u kakvom su odnosu?

Marketing i PR – u kakvom su odnosu? U kakvom su odnosu marketing i odnosi s javnošću? Jesu li međusobno nadređeni i podređeni, konkurenti ili saveznici? Iako su marketinški stručnjaci odnose s javnošću dugo doživljavali kao nužno zlo, novi informacijski i društveni trendovi dali su…

Continue reading →

Ključ uspješnog PR-a: Čovjek u središtu priče

Ključ uspješnog PR-a: Čovjek u središtu priče U Hrvatskoj je sve više sjajnih poduzetničkih ideja i ljudi koji se svojem poslu u potpunosti predaju. Uz srce i dušu u svoj posao ugrađuju još mnogo toga… Među ostalim, vrijeme i novac. No, i kada je stvoren…

Continue reading →